Målret jeres pressemeddelelse

Fokus på modtageren og en skarp vinkel gør budskabet tydeligt

Skal en pressemeddelelse have værdi, skal den skabe interesse i samme øjeblik, den lander på journalistens skrivebord.

Fællesnævneren for langt de fleste medier er, at de gerne vil have gode og relevante historier målrettet deres læsere. Og er historien ledsaget af gode fotos, der supplerer historien, er det bestemt ikke en bagdel.

Freelancejournlisten.DK har den professionelle og nødvendige viden, der skal bruges for at skubbe en pressemeddelelse ud over rampen. I fællesskab udarbejder og konkretiserer vi ideerne, inden teksten bliver skrevet og eventuelle fotos bliver skudt.

Derefter sørger Freelancejournalisten.DK for mediekontakt, distribution og den videre kommunikation med journalisterne, hvilket øger succesraten betragteligt.

En pressemeddelelse

... kan de fleste skrive.

I hver til fald i princippet!

Men skal pressemeddelelsen have en skarpe vinkel med modtageren i fokus, bliver succeskriteriet større, ved at benytte professionelle kompetencer!

At benytte en kommunikationsekspert er naturligvis blandt mine bedste bud, og det koster som udgangspunkt ikke noget at ringe på +45 2024 4755 for at tage en snak om behovet.
Benyt en kommunikationsekspert når pressemeddelelsen skal udarbejdes og distribueres.