Hvad er det første, du gør, når du vil vide lidt mere om en virksomhed?
Det er naturligvis at besøge virksomhedens hjemmeside!
Derfor giver det stor værdi at lægge kræfterne i at have en ordentlig hjemmeside med professionel signalværdi, da der som regel kommer væsentlig flere besøgende på virksomhedens hjemmeside, end der kommer til det store og flotte kontordomicil.
Faktum er, at de fleste som tager kontakt til virksomheden allerede på forhånd har besøgt hjemmesiden for at indhente informationer, hvorfor hjemmesider i dag er et virtuelt "butiksvindue". Derfor er det vigtigt, hjemmesiden skaber en troværdig signalværdi.
En opfordring kunne være - bare en enkelt gang - at sammenligne virksomhedens årlige udgifter til husleje med etablering, drift og administration af virksomhedens hjemmeside og derefter vurdere, hvad der giver mest synlighed?
Når en virksomhed skal profilere sig via hjemmesiden, er det naturligvis ikke nok med et smart og tjekket design. Budskabet i tekst og billeder skal også gå op i en højere enhed og sende lige netop det professionelle signal, der giver de besøgende mening - og dermed tiltrækker flere kunder.
En hjemmeside bør være dynamisk og løbende få tilført nyt indhold i form af fx. nyheder, kundecases, blogindlæg, film og fotos. Kontakt Freelancejournalisten.DK for mere information om de mange muligheder.