I al kommunikation handler det om at ramme plet allerede med første skud.
Jo hurtigere vi rammer modtageren med vores budskab, des større succes opnår vi med vores kommunikationsstrategi.
Og om vi vil det eller ej, er kommunikations på alle måder drivkraften i enhver organisation eller virksomhed.
Derfor er det ikke ligegyldigt, hvordan vi kommunikerer - og hvad vi kommunikerer.
Kommunikation skaber værdi
Kommunikation skaber synlighed og dermed værdi for forretningen. Derfor er det kun forbundet med fordele at sætte virksomhedens interne og eksterne kommunikation i system. Eller endnu bedre: at får udarbejdet en
strategisk kommunikationsplan.
En gennemskuelig kommunikationsstrategi med beskrivelser af indholdet er et effektivt redskab til at flytte forretningen fremad, og få virksomheden til at skille sig ud fra konkurrenterne.
Hvem skal der kommunikeres til? Hvem skal der kommunikeres med? Hvornår skal det ske? Hvor lang tid skal det tage? Hvordan skal det ske? Hvordan skal det måles? Hvad er kriteriet for succes?
Der er mange elementer at forholde sig til, og Freelancejournalisten.DK kan sikre, at strategien kommer i mål, og at der bliver skabt kommunikativt indhold, der vækker modtagernes nysgerrighed og får dem til at stoppe op for at få endnu mere at vide.
Læs mere om fordelene ved at benytte en
ekstern kommunikationschef eller kommunikationsmedarbejder. Eller få hjælp til at udarbejde skarpt redaktionelt indhold til
kundemagasin,
nyhedsbrev, profilmateriale og
årsrapport.