Profil- og informationsmateriale...

... er virksomhedens ansigt udadtil

Det er vigtigt at kunne udlevere opdateret og relevant profilmateriale om din virksomhed
Derfor bør det - i kombination med en informativ hjemmeside - være professionelt udarbejdet.

Få profilen skærpet med relevant og interesseskabende indhold i et levende og informativt sprog henvendt til den ønskede målgruppe.

Hos Freelancejournalisten.DK kan du fx. få indhold til kundemagasiner, brochurer og faktablade. Uanset hvor der skal kommunikeres, kommer virksomhedens profilområder i modtagerens fokus.

For nogle virksomheder kan der også være et fornuftigt ræsonnement i at udarbejde et internt medarbejdermagasin eller nyhedsbrev.

Kontakt Freelancejournalisten.DK for at høre mere om jeres muligheder for målrettet kommunikation.

Skal I på messe?

Sørg da altid for, at I kan udlevere opdateret profilmateriale til messestandens besøgende.

Har I nogensinde prøvet at kalkulere de samlede omkostninger som udstiller på en messe? Det vil sige udgifter til messestand, lønomkostninger, transport, mad og alt det andet løse.

I dette regnestykke vil udgifterne til opdatering af virksomhedens profilmateriale nærmest være pebernødder.

På messen bør materialet I udleverer derfor være opdateret med de nyeste cases, informationer om hvem I er, hvad I kan, og i særdeleshed hvordan I differentierer jer fra konkurrenterne. De udstiller måske endda på samme messe.

Kontakt Freelancejournalisten.DK og få endnu mere værdi for "pebernødderne"!