De sociale medier...
... forpligter, hvis man er til stede!
Ligesom ”Nyheder” på hjemmesiden, forpligter det også at have en ”Blog”. Der er som sådan ingen regler for, hvor ofte der skal blogges, men der bør komme et eller andet indlæg bare en gang i mellem.
Med Twitter skal vi overveje, hvad vi vil fortælle, og om vi tør dialog. Vi skal give et lille indblik i vores forretningsmæssige overvejelser – og det er ingen skade til, hvis vi både fortæller om succeser og fejltagelser, som andre kan lære af.
LinkedIn er et professionelt udstillingsvindue - på alle måder. Derfor skal vi benytte LinkedIn både ift. HR, branding, content marketing, salg og meget mere. (Næsten) Kun fantasien sætter grænser, og vi kan lige så godt udnytte det fulde potentiale og undgå faldgruber.
YouTube er muligheden for at lave sin egen kanal, hvor vi kan uploade små film og andet relevant og levende materiale. Det kan både være rå og redigerede filmklip og profilfilm men bestemt også animationer og andet, der kan være relevant for kunderne.
Facebook er især et godt udstillingsvindue, hvis man opererer med B2C. Med korte og regelmæssige opdateringer, er der alle muligheder for at del statements, billeder og film til mange på meget kort tid. Opererer virksomheden rent B2B, er Facebook ligegyldig.